10 sfaturi pentru a va imbunatati strategia de marketing Instagram

Este crucial pentru intreprinderi sa aiba o prezenta activa pe retelele sociale pentru a supravietui.

Nicio nu strategie de marketing pe retelele sociale este completa fara Instagram. A devenit o platforma de top pentru marci, agenti de publicitate si consumatori.

Aceasta platforma are 800 de milioane de utilizatori activi lunar . Si 500 de milioane de profiluri Instagram sunt active zilnic.

Iata altceva care va poate surprinde: 70% din hashtagurile Instagram sunt de marca.

Ce iti spune asta? Daca nu esti activ pe Instagram, concurentii tai sunt cu siguranta.

Cei dintre voi care au deja un cont configurat sunt pe drumul cel bun. Dar doar a avea un profil Instagram nu se traduce neaparat in vanzari.

Daca doriti sa generati vanzari si sa castigati bani reali de pe Instagram, trebuie sa veniti cu o strategie viabila.

Aceasta postare va va orienta in directia corecta cu 18 sfaturi si strategii pe care le puteti aplica astazi strategiei dvs. de marketing Instagram.

Sporiti-va numarul de persoane

Unul dintre primii pasi pentru a avea o strategie de marketing Instagram de succes este cresterea bazei de adepti.

Fara o multime de adepti, va veti lupta pentru a va vedea postarile. Nu va fi usor sa generati vanzari fara adepti.

Pentru cei dintre voi care tocmai au creat pagina dvs. de Instagram, poate fi intimidant sa incepeti cu numarul zero. Dar daca nu sunteti o companie noua, aveti deja clienti.

Dupa cum puteti vedea din aceste numere, mai mult de 73% dintre utilizatori spun ca urmaresc marcile pe retelele de socializare, deoarece sunt interesati de produsul sau serviciul oferit de marci.

Clientii dvs. existenti sunt interesati de marca dvs. Spune-le despre profilul tau si cere-i sa te urmareasca.

Incepeti prin a trimite mesaje abonatilor dvs. de e-mail. Doar asigurati-va ca le oferiti un stimulent pentru a va urma.

De exemplu, puteti trimite e-mailuri doar de cateva ori pe luna. Spuneti-va abonatilor ca, daca vor sa vada reduceri si promotii mai dese, le vor gasi pe Instagram.

Daca utilizati aceasta strategie, asigurati-va ca urmati aceasta promisiune.

In plus fata de contactarea abonatilor dvs. de e-mail, puteti avea o insigna Instagram pe site-ul dvs. Utilizati celelalte canale de social media pentru a va promova si profilul Instagram.

Dupa ce faceti acesti pasi, un alt mod excelent de a obtine mai multi adepti este urmarirea altor persoane. Acestea fiind spuse, nu urmati utilizatorii aleatori.

Gasiti adepti care se potrivesc publicului dvs. tinta Acesta va fi cel mai bun pariu atunci cand vine vorba de generarea de noi clienti potentiali si de cresterea vanzarilor.

Cum gasiti oameni care se incadreaza in piata dvs. tinta? Este un pic dificil si va trebui sa depuneti eforturi. Mai intai, trebuie sa gasiti conturi similare cu ale dvs.

Nu spun ca trebuie sa furi adepti de la concurentii tai, desi si asta poate functiona.

In schimb, puteti cauta profiluri Instagram care posteaza continut legat de industria dvs. De exemplu, sa presupunem ca firma dvs. vinde echipamente pentru drumetii si camping.

Au peste 132.000 de adepti. Tot continutul lor este legat de locatii in aer liber din intreaga lume.

Ati putea presupune ca persoanele care urmeaza acest cont ar fi interesate de camping si drumetii.

Este consumator de timp, dar acest lucru va functiona. Odata ce ati gasit un cont de genul acesta, parcurgeti adeptii acestuia si incepeti sa urmariti oamenii.

Utilizatorii vor primi o notificare si vor verifica pagina dvs. Daca le place ceea ce vad in profilul dvs., despre care vom discuta in scurt timp, vor fi probabil sa va urmeze inapoi.

Odata ce adaugati tone de noi adepti, va va fi mult mai usor sa generati vanzari cu strategia dvs. Instagram.

Concentrati-va pe prima impresie a paginii dvs.

Primele impresii conteaza. Aceasta afirmatie este valabila atat in ​​lumea reala, cat si in lumea virtuala.

Ca agent de marketing, trebuie sa recunoasteti acest lucru. Este acelasi motiv pentru care scrierea unei introduceri de blog irezistibile este vitala pentru strategia dvs. de continut.

Cand un utilizator Instagram face clic pe profilul dvs., care este primul lucru pe care il vede?

Ei va vad fotografia de profil, biografia si cele mai recente postari. Revenind la ultimul nostru punct despre urmarirea utilizatorilor pentru a va dezvolta propria baza de adepti, atunci cand un utilizator face clic pe profilul dvs., nu ar trebui sa aiba nicio intrebare.

Ceea ce vreau sa spun prin asta este aceasta. Profilul tau ar trebui sa spuna cine esti si ce faci.

A avea logo-ul ca imagine de profil este cel mai logic. Este mult mai usor de recunoscut decat o imagine aleatorie a unei persoane sau a unuia dintre produsele dvs.

Care este prima impresie despre acest profil?

Pentru mine, este clar de la inceput cine sunt. Poza de profil este logo-ul lor, iar biografia lor explica mai detaliat ceea ce fac.

Acestea includ chiar si un link catre o pagina de destinatie de pe site-ul lor web pentru a incuraja utilizatorii sa se inscrie la serviciu.

Practic, daca pagina Instagram a marcii dvs. nu atrage atentia utilizatorilor, nu veti avea mult noroc sa obtineti adepti.

In cea mai mare parte, cel mai bine este sa tii totul scurt, la obiect si profesional. Acum, veti avea o oportunitate mai mare de a va promova produsele si, in cele din urma, de a va creste vanzarile.

Postati continut in mod regulat

Daca adaugati o imagine sau un videoclip la profilul dvs. doar o data pe luna, nu este o strategie eficienta. Nici macar nu as numi asta un profil activ.

Vrei ca marca ta sa fie mereu proaspata in mintea adeptilor tai.

In acelasi timp, nu doriti sa inundati calendarele utilizatorilor si sa fiti perceput ca enervant. Trebuie sa gasesti un punct de mijloc aici.

Nu as recomanda postarea mult mai mult de o data pe zi. Daca aveti o multime de continut pe care doriti sa il impartasiti in fiecare zi, este mai bine sa il adaugati la povestea dvs. Instagram.

Cat de des ar trebui sa postezi pe Instagram? Cercetarile arata ca marcile de top de pe Instagram posteaza in medie de 1,5 ori pe zi. Asta ajunge la aproximativ 10 sau 11 postari pe saptamana.

De ce?

Ei bine, aproximativ 90% dintre angajati recunosc ca folosesc social media ca o distragere a atentiei in timp ce sunt la serviciu.

Trebuie sa recunoasteti acest lucru si sa planificati calendarul postarilor dvs. in consecinta. Postarea in mod regulat va creste expunerea si probabilitatea ca cat mai multi oameni sa va vada continutul.

Nu fiti prea „salbatic”

Deci, tocmai am stabilit ca trebuie sa postati zilnic. Dar nu am vorbit despre continutul acestor postari.

Evident, doriti sa generati vanzari. Cu toate acestea, asta nu inseamna ca tot ceea ce postezi ar trebui sa fie o promovare a produsului.

Acest lucru va va enerva pe adeptii dvs. si va ajunge sa aiba efectul opus celui pe care il cautati. Amesteca-ti continutul.

Fi amuzant. Posteaza imagini cu angajatii tai. Nu va abateti prea departe de imaginea dvs. de marca.

Desi este in regula sa postezi continut care nu promoveaza un produs, vrei sa stai departe de subiectele controversate. Ma refer la subiecte precum religia, politica si rasa. A va ofensa adeptii nu va va ajuta sa generati vanzari.

Mai mult, 46% dintre utilizatori spun ca vor anula urmarirea unei marci pe retelele de socializare daca posteaza promotii prea frecvent.

Ori de cate ori postezi o promotie, fa-o cu usurinta. Nu este nevoie sa puneti cuvinte in toate literele cu majuscule si sa includeti tone de stele si ghilimele in jurul tuturor.

Asta e enervant. Pastrati-l scurt si la obiect.

Adaugati imagini si videoclipuri la povestea dvs.

Dupa cum am mentionat pe scurt mai devreme, povestea dvs. este un loc minunat pentru a adauga continut zilnic.

Puteti posta continut in povestea dvs. de mai multe ori pe zi, deoarece nu va inunda calendarele utilizatorilor care va urmaresc.

Dar asta nu inseamna ca ar trebui sa treci peste bord si sa postezi 20 de imagini si videoclipuri diferite in povestea ta in fiecare zi.

Oamenii nu se vor uita la fiecare, deci este o pierdere de timp si resurse. Logodna si vizualizarile vor scadea cu fiecare postare suplimentara in povestea ta.

De asemenea, trebuie sa va asigurati ca momentul postarii pe povestea dvs. este relevant, deoarece va disparea la 24 de ore de la incarcare.

As recomanda sa folositi povestea dvs. pentru a oferi reduceri, pentru a organiza concursuri sau pentru a le spune oamenilor ce faceti in acea zi in birou.

Intreaga idee aici este sa aiba marca dvs. in minte. Daca se gandesc la marca dvs., este mai probabil sa faca o achizitie.

In mod similar cu strategia video live, puteti chiar sa folositi povestea dvs. Instagram pentru a partener cu un alt brand pentru o preluare. Le puteti prelua contul si pot posta continut si la dvs.

Din nou, acest lucru va va facilita expunerea marcii unui public mai larg.

Partener cu influenti sociali

Folosirea influentatorilor sociali pentru a va promova marca, produsele si serviciile este o tactica extrem de eficienta.

De fapt, 94% dintre specialistii in marketing spun ca strategia lor de influentare sociala a fost eficienta pentru companiile lor.

Asta pentru ca adeptii influentatorului social au incredere in ei.

Stim ca 82% dintre oameni vor urma recomandarile facute de microinfluenti. Si 94% dintre consumatori considera ca acesti influentatori sunt extrem de cunoscuti.

Practic, daca puteti obtine un influencer care sa va promoveze marca, veti obtine vanzari. ‘

Aceasta este o strategie de marketing rentabila.

Cei mai multi influentatori vor percepe doar cateva sute de dolari pentru o postare. Cu toate acestea, daca preferati sa lucrati cu influenti de celebritate, fiti pregatiti sa cheltuiti mult mai mult.

Dar, in cea mai mare parte, nu este necesar.

Va recomand sa cautati influentatori care au intre 10 si 50 de adepti. Acesti oameni au interactiuni mai autentice cu adeptii lor si rate mai mari de implicare.

In plus, costul pe post va fi mai mic.