Cati bani poti castiga cu un magazin online/ comert electronic

Este intotdeauna dificil sa raspundem colegilor nostri antreprenori de comert electronic atunci cand ne intreaba: „cati bani poti castiga cu un magazin online?”.

Motivul este simplu, nu exista limite pentru suma de bani pe care o poti castiga. Indiferent daca doriti sa castigati 10.000 USD sau putin mai mult in fiecare luna, sau daca doriti doar sa economisiti putini bani pentru momentele grele si nu doriti sa incercati niciuna dintre aceste aplicatii pentru a face bani, lucrul important este ca va conduceti afacerea de comert electronic in mod eficient. , deoarece asta va va permite sa atingeti obiectivele financiare pe care vi le-ati stabilit.

Am publicat acest articol pentru a va arata cum sa incepeti sa generati vanzari cu magazinul dvs. online si pentru a va ajuta putin mai mult, am inclus cateva dintre instrumentele gratuite pe care le puteti folosi pentru a va gestiona cu succes finantele. Pana la sfarsitul acestui articol, veti avea o cantitate substantiala de idei legate de comertul electronic care va vor ajuta sa generati bani si sa va faceti afacerea de comert electronic de succes.

Generarea de trafic este esentiala pentru un magazin online de succes

Atragerea unei cantitati semnificative de trafic catre magazinul dvs. online este esentiala, deoarece atunci cand afacerea dvs. de comert electronic are un nivel ridicat de trafic, exista multi clienti potentiali care va viziteaza magazinul si, prin urmare, vad produsele. Daca magazinul dvs. online vinde produse grozave la un pret accesibil, va fi doar o chestiune de timp pana cand veti incepe sa generati atat trafic, cat si profit.

Din pacate, nu exista nicio garantie ca vei genera imediat trafic catre magazinul tau online. Probabil ca trebuie sa utilizati canale de marketing pentru a putea atrage trafic catre magazinul dvs. online si inainte de a lua o decizie cu privire la care canale sunt cele mai potrivite pentru afacerea dvs. de comert electronic, este important sa fiti constient de cantitatea de trafic de care va trebui sa genera.pentru a-ti atinge obiectivele financiare.

Intelegeti de cat trafic aveti nevoie

Cantitatea de trafic pe care va trebui sa o generati pentru magazinul dvs. online va varia in functie de suma de bani pe care doriti sa o castigati.

Puteti calcula cu usurinta cantitatea de trafic pe care trebuie sa o generati datorita Calculatorului nostru de trafic Dropshipping. Tot ce trebuie sa faceti este sa introduceti suma de bani pe care doriti sa o castigati si numarul de zile pe care doriti sa le petreceti pentru a obtine acel profit. Instrumentul va descompune numarul de vizitatori pe care va trebui sa-i atragi in magazinul tau online si numarul de comenzi pe care va trebui sa le generezi.

Mai jos, am plasat un exemplu care va va oferi o idee despre cum functioneaza instrumentul:

Este important sa retineti ca pentru calculele din acest exemplu se presupune urmatoarele:

  • Rata medie de conversie pentru o afacere de comert electronic este de 2%. Aceasta inseamna ca pentru fiecare 100 de persoane care va viziteaza magazinul, va puteti astepta ca 2 sa plaseze o comanda.
  • Valoarea medie a comenzii pentru magazinele online este de 45 USD. Aceasta suma este luata din statisticile utilizatorilor nostri.
  • Veti folosi o marja de 2x. Aceasta inseamna ca veti percepe clientii dublu fata de pretul platit pentru produse.
  • Costul mediu de achizitie al utilizatorului este de 0,35 USD. Aceasta statistica se bazeaza pe companiile care folosesc Facebook Ads in Statele Unite.

Odata ce intelegeti cat de mult trafic trebuie sa generati pentru a va atinge obiectivele financiare, va trebui sa va ganditi cum sa generati acel trafic catre magazinul dvs. online.

Cum se genereaza trafic?

Cea mai rapida modalitate de a genera trafic catre afacerea dvs. de comert electronic este prin campanii de marketing. Exista o serie de canale de marketing diferite pe care le puteti folosi pentru a atrage clienti potentiali catre magazinul dvs. online. Fiecare canal de marketing are beneficii unice si necesita un grad diferit de investitie din partea dvs.

Mai jos detaliem diferitele canale de marketing pe care le poti folosi pentru a te ajuta sa iei decizia corecta pentru magazinul tau online.

PPC (plata per clic)

Marketingul PPC, sau marketingul cu plata pe clic, se bazeaza pe companiile care platesc pentru oportunitati mai bune de a genera trafic catre magazinele lor online. Daca ati observat vreodata ca una dintre cautarile dvs. pe Google a returnat o sigla galbena cu cuvantul „Anunt” langa ea sau o postare pe Facebook cu cuvantul „Sponsorizat” in partea de sus, atunci ati vazut marketingul PPC in actiune . Afacerile de comert electronic de succes au cateva campanii de marketing PPC, deoarece sunt o modalitate excelenta de a genera vanzari.

Marketingul PPC este foarte bun pentru a genera trafic, pentru a creste gradul de constientizare a marcii si, mai ales, pentru a va creste vanzarile. Veti primi rapid rezultatele campaniilor dvs. si veti plati doar atunci cand cineva face clic pe anunturile dvs.

Exista trei platforme principale pe care le puteti folosi pentru marketing PPC si acestea sunt Google, Bing si Facebook. Daca alegeti Google sau Bing pentru strategia dvs. de marketing PPC, veti putea afla despre numarul de persoane care cauta ceea ce publicati, ceea ce va va ajuta sa faceti mai eficiente reclamele legate de magazinul dvs. online. Dezavantajul utilizarii Google si Bing este ca nu aveti informatii exacte despre publicul tinta, cum ar fi varsta, sexul sau interesele acestuia.

Daca utilizati Facebook pentru strategia dvs. de marketing PPC, atunci veti avea posibilitatea de a obtine informatii despre intervalul de varsta al audientei, genul si interesele dvs., dar nu veti cunoaste nivelul de popularitate al anunturilor dvs.

Daca sunteti interesat sa utilizati publicitatea PPC in strategia dvs. de marketing, consultati acest ghid Google AdWords de Neil Patel si, de asemenea, acest Ghid de marketing Facebook de pe blogul Shopify pentru mai multe informatii.

Canale de marketing cu costuri reduse

Daca sa investesti bani in strategia ta de marketing pare ceva dificil si chiar descurajanta, poti apela la canalele de marketing cu costuri reduse. Canalele de marketing cu cost redus dureaza mai mult decat canalele de marketing PPC pentru a produce rezultate, asa ca va va dura mai mult timp pentru a genera traficul necesar catre magazinul dvs. online, cu toate acestea, daca o faceti eficient, ele pot fi o alternativa eficienta in ceea ce priveste costul de generare. trafic catre afacerea dvs. de comert electronic.

Marketingul de continut este un canal popular de marketing cu costuri reduse pe care il puteti folosi pentru a genera trafic catre magazinul dvs. online. Puteti crea un blog si puteti posta continut relevant optimizat pentru motoarele de cautare (SEO) legat de produsele dvs. pentru a va creste clasamentul in cautarea organica si autoritatea marcii. Puteti utiliza retelele sociale pentru afacerea dvs. de comert electronic si, astfel, va puteti alerta publicul despre produse noi, vanzari flash sau anunturi legate de magazinul dvs. online.

Exista, de asemenea, platforme de discutii precum Reddit, pe care le puteti folosi pentru a atrage mai mult trafic catre magazinul dvs. online. Reddit are o varietate foarte mare de categorii specifice de nisa cunoscute sub numele de „Subreddits” pe care le puteti folosi pentru a interactiona cu alti utilizatori interesati de produsele dvs.

Daca ati creat orice fel de resurse de marketing de continut, le puteti distribui pe Reddit, deoarece cu siguranta vor fi relevante pentru discutiile in curs. Stiind ca acesti utilizatori sunt interesati de nisa ta, ajunge sa fie o modalitate excelenta de a atrage clienti potentiali inalti catre magazinul tau online, promovand in acelasi timp gradul de constientizare a marcii tale.

Identificati-va castigurile

Cand magazinul dvs. online incepe sa vanda, este important sa puteti identifica cat de mult din acesti bani pot fi considerati profit. Pentru a face acest lucru, am creat un Calculator de castiguri lunare in Foi de calcul Google pe care il puteti utiliza pentru a identifica cantitatea de castiguri pe care o genereaza magazinul dvs. online si tot ce aveti nevoie este sa aveti un cont Google.

Pur si simplu copiati formularul pe care l-am creat si inserati-l in propria foaie de calcul Google si introduceti propriile cifre in sectiunile marcate cu verde. Dupa ce ati introdus cifrele in sectiunile verzi, Calculatorul lunar de trafic va va genera venitul brut, venitul net si profitul dvs. Este important sa intelegeti cum functioneaza calculele legate de venitul brut, venitul net si castiguri si de aceea le detaliem mai jos:

  • Venitul brut: poti identifica venitul brut pe care l-a obtinut magazinul online inmultind pretul la care iti vinzi produsele cu numarul de produse pe care le-ai vandut.
  • Venitul net: puteti identifica venitul net inmultind costul la care v-ati achizitionat produsele cu numarul de produse vandute de magazinul dvs. online. Cand ai facut acest calcul, pur si simplu scade acel rezultat din venitul brut si obtine astfel venitul lunar al magazinului tau online.
  • Profit obtinut: pentru a identifica profitul realizat de magazinul dvs. online pe parcursul unei luni, pur si simplu scadeti bugetul de marketing din venitul net.

Este timpul sa incepi sa faci bani

Acum ca aveti instrumentele si cunostintele pentru a va atinge obiectivele financiare, este timpul sa incepeti sa castigati bani de acasa. In cele din urma, avem doar un ultim sfat: asigurati-va ca testati campaniile de marketing si preturile produselor, deoarece acest lucru va va ajuta cu adevarat sa va dezvoltati afacerea de comert electronic. Puteti descoperi brusc ca campaniile dvs. Adwords nu au succes si apoi puteti alege sa utilizati o campanie Facebook Ads. De asemenea, puteti incerca sa ajustati pretul produselor dvs. Daca va dati seama ca clientii dvs. sunt dispusi sa plateasca un pret mai mare, atunci veti putea folosi mai multe resurse in strategiile dvs. de marketing.