10 strategii de marketing in magazin pe care trebuie sa le incepeti astazi

0
58

Marketingul digital si punctele de publicitate traditionale ofera oportunitati fantastice de a conduce afacerea in magazinele dvs. Cu toate acestea, exista un instrument secret care este responsabil pentru conversia clientilor odata ce ajung – marketingul in magazin.

Ce este marketingul In-store?

Marketingul In-store se refera la strategiile de marketing care vizeaza clientii in timp ce se afla intr-un magazin fizic sau intr-o afacere cu caramida. Mai degraba decat marketingul catre clienti pentru a-i conduce intr-o afacere, marketingul din magazin se concentreaza pe atragerea si convertirea clientilor odata ce acestia au ajuns.

Marketingul In-store permite marcilor sa comercializeze unul dintre cei mai puternici angajati pe care ii vor avea vreodata – cineva in magazinul lor. Controleaza experienta clientilor, dicteaza modul in care vizitatorii se implica in mediul inconjurator si, in cele din urma, determina clientii din magazin sa faca cumparaturi.

Deci, cum poate marca dvs. sa adopte strategii de marketing In-store?

10 strategii de marketing in magazin

Cu doar cativa pasi, va puteti imbunatati experienta in magazin si puteti convinge mai multi clienti sa cumpere de la marca dvs. Consultati aceste zece strategii de marketing In-store pentru a creste vanzarile la magazinul dvs. de caramida si mortar.

Oferiti WiFi gratuit

Unul dintre cele mai simple moduri in care puteti comercializa clientii in locatia dvs. de caramida si mortar este cu WiFi gratuit. Clientii primesc mesajele dvs. de marketing atunci cand se conecteaza, permitandu-va sa promovati diverse produse si servicii oferite.

Marketingul WiFi are, de asemenea, beneficii de brand pe care clientii le apreciaza. Sunt mai distrati cand se joaca pe telefoanele lor si vor avea mai multa rabdare atunci cand va asteapta personalul. Acest lucru inseamna ca este probabil ca ei sa fie mai fericiti si se vor intoarce din nou la afacerea dvs. in viitor.

Incurajati clientii sa faca check-in si sa partajeze

WiFi-ul gratuit pentru clienti creeaza, de asemenea, oportunitati pentru a incuraja clientii sa se inregistreze pe retelele de socializare si sa partajeze actualizari legate de marca dvs.

Clientii dvs. se joaca deja pe telefoanele lor daca sunt conectati la WiFi si dureaza doar cateva secunde pentru a apasa butonul de partajare.

Luati in considerare testarea diferitelor indemnuri pentru a atrage clientii in comun. S-ar putea sa ii incurajati sa posteze fotografii ale produselor pe care le cumpara sau sa le posteze inainte si dupa un serviciu. Cand marca dvs. este etichetata, va puteti extinde acoperirea pe web si va puteti dezvolta afacerea.

Concentrati-va pe Marketingul Experiential

Marketingul experiential inseamna transformarea procesului de cumparaturi intr-o experienta, mai degraba decat intr-o tranzactie. Birourile de asistenta medicala fac acest lucru oferind bauturi pacientilor si creand camere de asteptare confortabile, in timp ce magazinele cu amanuntul creeaza saloane si organizeaza tutoriale pentru ca cumparatorii sa le testeze.

Uita-te la afacerea ta si ia in considerare modalitati de a imbunatati experienta generala. Acest lucru ar putea insemna adaugarea mai multor jocuri si activitati in zona dvs. de asteptare sau schimbarea modului in care interactioneaza angajatii cu clientii. Experientele bune duc la recenzii pozitive si la cresterea vanzarilor de la clienti fericiti.

Furnizati informatii valoroase clientilor

In timp ce divertismentul este o parte importanta a experientei clientilor , la fel este si educatia. Clientii apeleaza la marca dvs., deoarece considera ca este cel mai fiabil si ca oferiti ceva ce nu pot obtine nicaieri altundeva.

Asigurati-va ca furnizati informatiile corecte clientilor si ca va pozitionati ca expert in domeniu.

Sur la Table este un exemplu excelent in acest sens. Ofera cursuri de gatit clientilor pentru a-i ajuta sa pregateasca mese delicioase. Adesea, clientii ajung sa ia acasa niste gadgeturi de gatit, crescand vanzarile companiei oferind in acelasi timp o experienta informationala.

Partajati mesaje audio cu cumparatorii

Mesageria generala este un instrument puternic de marketing in magazin pentru a vorbi despre evenimentele viitoare si despre oportunitatile de promovare. Puteti crea sunete rapide de zece secunde pe care le redati intre melodii, incurajand oamenii sa incerce un nou produs sau sa se inscrie pentru un serviciu.

Natura sunetului inseamna ca toata lumea va fi la curent cu informatiile, chiar daca nu se uita la semnalizarea magazinului dvs. sau nu vorbeste cu unul dintre angajatii dvs.

Asigurati-va divertismentul legat de marca dvs.

Daca distrageti atentia clientilor in timp ce acestia asteapta cu muzica, televizor, trivia digitala si alte optiuni de divertisment, asigurati-va ca continutul este relevant pentru marca dvs. si va sustine viziunea generala. Configurarea unui radio sau difuzarea TV prin cablu inseamna ca sunteti la mila altor creatori de continut. S-ar putea sa redea o melodie neadecvata sau sa difuzeze reclama unui concurent.

Oferim privata TV si licenta licente muzicale in magazin special pentru a rezolva aceasta problema. Puteti selecta melodiile si continutul video perfect pentru a le distribui clientilor dvs., permitandu-va sa va relaxati, stiind ca divertismentul pe care il prezentati la afacerea dvs. este relevant pentru experienta pe care incercati sa o creati.

Contactati clientii pentru sondaje

Multe companii se bazeaza pe sondajele clientilor pentru a solicita feedback cu privire la performanta si potentiale imbunatatiri. Casierul ofera de obicei instructiuni clientilor cu coduri de sondaj pe chitante. Cu toate acestea, pana cand clientul ajunge acasa, au uitat de mult de ancheta si nu vor depune eforturi pentru a-l finaliza.

In schimb, luati in considerare crearea de sondaje in magazin in care clientii pot oferi feedback inainte de a parasi locatia dvs. Acest lucru ar putea fi la fel de simplu ca configurarea catorva ecrane tactile interactive pana la iesire sau solicitarea unui angajat sa analizeze oamenii inainte de a pleca. Puteti oferi chiar si o reducere la serviciile viitoare dupa ce le vor finaliza. Acest lucru arata ca ascultati in timp ce furnizati cupoane pentru a readuce clientii in afacerea dvs.

Gazduieste evenimente in interiorul birourilor tale

Evenimentele ofera clientilor motive pentru a va vizita locatia, chiar daca nu cumpara direct de la marca dvs. Clientii se pot bucura de vin si probabil vor cumpara cateva sticle cat timp sunt acolo.

Majoritatea industriilor sunt capabile sa gazduiasca clienti pentru evenimente intr-o forma sau alta. De exemplu, o afacere auto ar putea crea un curs de formare de baza pentru intretinerea masinii sau un centru spa ar putea gazdui o clasa de wellness sau instructiuni de meditatie. Chiar daca participa doar putini oameni, evenimentele din magazin ar putea da roade semnificativ.