6 activitati fizice pentru a-ti pune capat anxietatii

0
13

Anxietatea este una dintre bolile de astazi. Desigur, a existat de cand lumea, dar nu a inceput sa fie clasificata ca o boala tratabila pana la sfarsitul secolului al XIX-lea de profesionisti precum Sigmund Freud.

De atunci am reusit sa invatam sa o stapanim. De la munca acestor psihologi si psihiatri pana la medicamente. Dar daca exista un remediu care functioneaza eficient, este tratamentul sau prin exercitii fizice .

Corpul si mintea sunt conectate si, in timp ce este in mod normal mintea care domina corpul, pentru a face fata anxietatii va fi util sa avem incredere in munca noastra fizica pentru a ne descoperi creierul.

Sa vedem cateva dintre cele mai recomandate exercitii pentru combaterea anxietatii.

Alergare

Sa incepem cu elementele de baza, pentru unul dintre cele mai usoare, mai ieftine si mai cuprinzatoare sporturi pe care le poti practica. In multe ocazii, persoanele care sufera de anxietate traiesc intr-o permanenta stare de alarma, stare pe care o vor parasi imediat ce se vor lupta pentru a ajunge la limita fizica a corpului lor. La toate beneficiile alergarii trebuie sa adaugam concentrare totala asupra activitatii pe care o practicam, ceea ce ne va elibera mintea de celula pe care presupune anxietatea. Si in plus, creierul nostru va incepe sa elibereze endorfine , neurotransmitatori legati de fericirea noastra, astfel incat efectele pozitive ale acestui exercitiu vor ramane cu noi ore intregi.

Inot

Daca mergeti la o fuga la soarele de vara va provoaca respingere si este normal, acolo aveti echivalentul sau acvatic. Insusi faptul de a introduce corpurile noastre in apa, potrivit unui studiu realizat de revista Swim England , determina scaderea nivelului de anxietate, fapt legat, fara indoiala, de cele noua luni placute petrecute in pantecele mamei noastre. Desigur, exercitiul fizic implicat inot aduce tot felul de beneficii pentru a scapa de anxietate, pe langa faptul ca ne ofera un corp de scandal.

Ciclism

Aceleasi avantaje care se aplica alergarii si inotului se aplica si ciclismului. Stapanirea mintii asupra corpului, eliberarea de endorfine, concentrare extrema … Dar si cu ciclismul avem avantajul distantei, al izolarii . Ori de cate ori este posibil, luand in considerare locul tau de resedinta, te poti pierde in setari naturale care te vor izola de lumea stresanta si te vei reconecta cu sentimentul de pace si descoperire constanta pe care o ofera Mama Natura.

Pilates

Activitatile anterioare implicau un efort fizic care sfarseste prin a se impune anxietatii creierului nostru, dar acum vom vorbi despre unul in care ne vom exercita activ creierul in acelasi timp in care facem la fel cu fizicul nostru. Pilates propune sa se foloseasca mintea pentru a controla corpului, echilibrarea si lipirea intre ele. Se concentreaza pe dezvoltarea muschilor interni, pentru a mentine echilibrul corporal si a oferi stabilitate si fermitate coloanei vertebrale, facand-o pe scara larga folosita ca terapie in reabilitare si, de exemplu, pentru prevenirea si vindecarea durerilor de spate. Si vom face acest lucru cu creierul nostru ca principal instrument , astfel ca va fi intarit si din proces.

Yoga

Ca si in Pilates, cautam stapanirea mintii asupra corpului. Folosindu-ne creierul ca bisturiu pentru a indeparta anxietatea din corpul nostru. Lucrul bun despre yoga este ca, indiferent de ceea ce cautati, cu siguranta exista o modalitate de a va pune capat bolilor. In plus, este unul dintre putinele exercitii care pot pune capat anxietatii pe care o simtim la fata locului datorita controlului respiratiei. Este foarte indicat nu numai sa il incheiem pe termen lung, ci si pe termen scurt si imediat. Cel mai bun loc pentru a incepe.

Sporturi de contact

Sa presupunem ca anxietatea ta depaseste palpitatiile si nelinistile. Nu doriti sa o declasati: doriti sa o eradicati. Asa ca sari in ring pentru a practica un sport de contact, intotdeauna in conformitate cu regulile stabilite, desigur. Karate, box, contact complet, judo, taekwondo, kick box, savate, lupta … Putine activitati te vor face sa te simti atat de controlat de corpul si mintea ta, incat atunci cand sunt fortati sa lucreze impreuna ca o masina pentru a depasi un adversar. Fii atent, va functiona si daca le exersezi cu o geanta, nu trebuie sa cauti dusmani.

Noua din zece persoane sufera sau au suferit de probleme de anxietate, conform ultimelor studii. O problema de astazi care poate fi combatuta cu metode la fel de vechi ca sa ne faca sa transpiram. Pentru ea.