Este foarte important sa aveti un Homepage optimizat daca doriti sa inregistrati succes cu un site de comert electronic.
Inainte de a selecta o tema pentru un magazin online sau daca aveti deja o tema, inainte de a opera modificari, luati in considerare urmatoarele aspecte:
– Utilizatorii de pe desktop si de pe mobil pot sa vada cine suntem si ce vindem imediat ce ajung pe prima pagina a magazinului online?
– Pot sa gaseasca un produs cu usurinta folosind casuta de cautare sau meniul?
– Homepage-ul magazinului meu online se incarca rapid atat pe desktop, cat si pe mobil?
– Titlurile si descrierile sunt bine optimizate?
– Pagina are un H1 tag relevant?
– Am pe prima pagina suficient de mult continut pentru a ajuta motoarele de cautare sa inteleaga ceea ce vand eu?
– Cand imi testez pagina de pornire/ Homepage cu instrumentul de date structurate, rezultatele sunt corecte si exacte sau exista erori?
– Sectiunea cu footer din Homepage este optimizata?
– Site-ul meu este securizat cu https?
Cand vorbim despre optimizare seo pentru homepage-ul dumneavoastra si pentru site in general, simplitatea este cea mai buna si sigura abordare.
Lucrurile ar trebui sa fie simple. Nu folositi prea multe elemente grafice sau elemente complexe care servesc altul scop.
Optimizare seo pentru prima pagina a unui magazin online
O prima pagina buna bine optimizata este vitala pentru activitatea magazinului dumneavoastra online. Aceasta pagina este una din cele mai importante pe care le are magazinul dumneavoastra si in consecinta trebuie sa fie prietenoasa atat cu utilizatorii, cat si cu motoarele de cautare.
Atunci cand potentialii clienti viziteaza pagina dumneavoastra de pornire, ei ar trebui sa afle imediat cine sunteti, ce vindeti, care sunt motivele pentru care ar trebui sa aiba incredere in dumneavoastra, cum sa gaseasca produsele de care sunt interesanti, cu cat mai putine clickuri posibile etc.
In mod similar, cand un crawler ajunge pe homepage, acesta ar trebui sa extraga cu usurinta informatii despre afacerea dumneavoastra, adresa (daca aveti o prezenta locala) si produsele pe care le oferiti.
De ce e nevoi de optimizare seo pentru homepage?
In cazul magazinelor online, homepage-ul este cea mai vizitata pagina a site-ului, chiar daca nu este setata ca pagina de destinatie pentru campaniile PPC.
– este pagina de care utilizatorii se pot lega (creaza linkuri din alte articole, de pe alte site-uri)
– este pagina pe care utilizatorii o vor vizita pentru a decide daca vor cumpara sau nu de la dumneavoastra
– este pagina ce reprezinta domeniul dumneavoastra in SERP si va deveni din ce in ce mai puternica, pe masura ce site-ul va creste.
– este pagina pe care utilizatorii o vor revizita pentru a verifica daca aveti produse ori oferte noi.
Optimizare seo pentru prima pagina a unui magazin online
Procesul de optimizare seo pentru homepage este impartit in doua mari categorii:
– on-page SEO
– procesul de optimizare pentru utilizatori. Un vizitator care ajunge pe prima pagina trebuie sa afle imediat informatii despre compania dumneavoastra, de produsele si serviciile pe care le oferiti. Pentru a atinge acest obiectiv, trebuie sa acordati atentie design-ului si structurii paginii de pornire. In principiu, toate elementele esentiale trebuie incluse aici.
Ambele parti sunt importante, asa ca nu se pune problema care din ele ar trebui realizata prima data. O pagina de pornire optimizata trebuie sa includa ambele elemente.
Doriti informatii suplimentare despre modul in care puteti optimiza prima pagina a magazinului dumneavoastra online? Orientati-va spre experienta si cunostintele pe care vi le poate pune la dispozitie un profesionist in optimizare seo. Rezultatele nu vor intarzia a apara.