Vrei sa avansezi la locul de munca? Iata despre ce nu trebuie sa vorbesti!

Este absolut normal sa vrei sa avansezi la locul de munca si sa nu trebuiasca sa-ti schimbi job-ul doar pentru ca nu mai poti avansa. Noi iti spunem despre ce nu este bine sa vorbesti la serviciu.

Nu este trecut in fisa postului

Chiar daca anumite responsabilitati nu sunt trecute in fisa postului, nu trebuie sa te plangi de acest lucru. Seful tau poate avea tendinta de a-ti da tot felul de lucruri de facut, care nu-ti sunt pe plac, insa nu-i spune ca tu nu ai fost angajata pentru acestea. Va crede despre tine ca esti lenesa sau ca nu se poate baza pe tine atunci cand are nevoie. Daca vrei sa iti spui nemultumirile, atunci stabileste cu seful tau cateva minute, dupa program, in care sa puteti discuta despre atributiile tale. Ii poti spune chiar ca nu mai ai timp de atributiile tale obisnuite daca ai alte treburi de facut.

Nu-i vina mea

Daca ai gresit este bine sa iti recunosti greseala si sa iti ceri scuze. Nu da vina pe colegii tai, mai ales in cazul unui proiect care a presupus lucrul in echipa, deoarece nu vei avea de castigat decat privirile rautacioase ale colegilor.

Vreau sa fac totul singura

Ok, poate esti capabila sa faci multe lucruri singura, insa la locul de munca, sefii militeaza pentru lucrul in echipa. Tocmai de aceea se organizeaza team bulding-uri, pentru formarea unei echipe puternice si a unor oameni cu abilitati crescute de socializare. Este bine sa iti impresionezi sefii, insa in acest fel doar vei arata ca nu stii sa joci in echipa.

Asa am facut si pana acum

Un bun angajat se adapteaza din mers diverselor probleme care apar intre timp. Trebuie sa fii pregatita pentru diferite probleme si sa le faci fata in mod diferit. Daca situatia se schimba, si rezolvarea acesteia se modifica.

Nu se poate face

Daca servesti aceasta scuza in fata sefului, nu vei fi vazuta bine. Nu exista lucruri care sa nu se poata rezolva, doar persoane care nu vor sa faca anumite lucruri. Trebuie sa incerci sa rezolvi problema.

Voi fi gata imediat

Termenele limita sunt foarte importante in fata angajatorului, de aceea nu incerca sa minti in aceasta privinta. Daca stii ca ai de terminat un raport si iti va lua 2 ore, atunci nu ii spune sefului ca il va avea pe birou in 5 minute. Va crede apoi despre tine ca nu faci fata termenelor limita si ca nu te tii de cuvant.