Marea creativitate a pietei parfumurilor si varietatea enorma de parfumuri create in fiecare an inseamna ca avem la dispozitie o gama larga de alternative. De la parfumuri indraznete si vibrante la parfumuri senzuale, lemnoase sau orientale, trecand prin flori si multe alte posibilitati, cu siguranta vom gasi acel parfum unic si special pe care il cautam, facut pentru noi.
Exista cei care prefera sa incerce cele mai noi parfumuri online de pe piata si, tinand cont de ritmul excelent de creare a parfumierilor si a diferitelor firme, va exista intotdeauna o lista buna de optiuni de incercat. Unii oameni prefera sa se scufunde intre parfumurile clasice sau iconice care sunt pe piata de ceva vreme. Toate optiunile sunt valabile.
Daca aveti un anumit gust pentru parfumurile care au anumite note in comun, puteti incepe prin a documenta care este familia lor olfactiva si care sunt acele ingrediente care va fascineaza sa va concentrati selectia asupra parfumurilor care urmeaza acea linie olfactiva. Chiar daca se incadreaza intr-o familie sau clasificare similara, s-ar putea sa va atraga incercarea acelor note de top cu alte combinatii sau incercarea de note similare cu nuante noi. Consilierii de parfumuri la punctul de vanzare sunt experti instruiti in acest scop, care pot fi de ajutor si indrumare.
Pe langa miros, este important ca caracterul si personalitatea parfumului sa se potriveasca cu ceea ce cautati si sa va duca intr-o lume a evocarii emotiilor pe care doriti sa le atingeti. Nu este acelasi lucru sa cauti un parfum senzual si seducator pentru momentele intime decat un parfum care iti ofera o doza de abilitare in provocarile tale profesionale sau altul care te face sa simti acea senzatie reconfortanta de pace si armonie pe care o cauti pentru momente de odihna.
Fiecare parfum este unic si transmite emotii unice pe baza a ceea ce a trait fiecare persoana si a experientelor sale pozitive sau negative in jurul diferitelor ingrediente prezente in situatii de-a lungul vietii.
Alegerile, preferintele si gusturile noastre sunt determinate de diferite componente , printre care putem determina in principal unele care exercita cea mai mare influenta, cum ar fi biologic, mental, emotional si social. Acest lucru se datoreaza faptului ca fiintele umane sunt organisme complexe si multidimensionale, iar acele dimensiuni diverse care ne compun sunt reflectate in fiecare zona a vietii noastre, chiar si atunci cand nu suntem constienti de aceasta.
Desi fiintele umane sunt compuse practic in acelasi mod, la nivel biologic posedam calitati unice care ne diferentiaza de alte fiinte umane . Unele dintre aceste caracteristici distinctive pot fi destul de evidente, cum ar fi culoarea pielii, culoarea si textura parului, forma si culoarea ochilor, chiar si amprentele de care suntem de obicei constienti ca sunt unice si irepetabile.
Cu toate acestea, exista unele caracteristici distinctive care variaza, de asemenea, de la persoana la persoana. Acesta este cazul compozitiei chimice a pielii, a nivelurilor de pH, a cantitatii de secretie sebacee, a temperaturii corpului si a cantitatii de apa continuta in epiderma.
Acum, probabil ca va intrebati ce legatura au toate acestea cu alegerea parfumului perfect , suntem aici pentru a va spune ca acest lucru are absolut totul de-a face cu el.
Vedeti, parfumurile sunt substante chimice care isi obtin mirosul caracteristic dintr-un amestec exact si specific de substante care interactioneaza intre ele. Odata ce ati aplicat parfumul pe piele, acesta va interactiona cu chimia corpului , de unde este importanta testarii parfumului direct pe dvs. si nu numai pe benzile de hartie olfactiva sau stearsa si explicatia de ce parfumul miroase diferit la doua persoane.
Fiintele umane sarbatoresc de obicei unicitatea personalitatii noastre , aceasta este definita dintr-o serie de modele de ganduri, obiceiuri comportamentale si moduri de a percepe viata care au radacini in fiecare subiect si sunt de obicei relativ fixe si stabile.
fiintele umane, parfumurile au personalitate , deoarece sunt combinatii de mirosuri care urmaresc sa transmita senzatii specifice si in acelasi timp au drept scop garantarea comunicarii si transmiterii valorilor personale de catre cei care le folosesc in fata mediului lor.