Disney si Amazon isi unesc fortele pentru a crea o experienta unica in lumea Disney, Pixar si Star Wars.
Asistentul virtual Disney, inca un pas in dezvoltarea abilitatii Alexa, este acum disponibil, asa cum au anuntat atat Disney, cat si Amazon dupa luni de lucru impreuna la dezvoltarea sa.
Asistentul pe care utilizatorii il vor putea accesa dupa invocarea aptitudinii cu „Hey Disney” va avea propria sa voce unica si peste 1.000 de interactiuni personalizate cu care fanii firmei de continut audiovizual se vor putea bucura si interactiona in timp real.
In aceasta versiune, Disney Alexa Skill pune la dispozitie utilizatorilor si in special fanilor Disney o mare varietate de experiente, inclusiv glume, trivia interactive, salutari de la personajele Disney preferate si acces la ceea ce ei au numit „peisaje sonore”, care sunt inspirate de filme Disney. In plus, pe masura ce utilizatorii joaca noile functii, vor auzi personajele preferate de la Disney, Marvel, Pixar, Star Wars si multe altele.
In plus, Disney a anuntat ca incepand de anul viitor, oaspetii hotelurilor Walt Disney World Resort vor gasi un Echo Show 5 cu care pot activa tocmai aceasta abilitate. In acest tip de dispozitiv, asistentul Disney din cadrul Alexa va putea raspunde la intrebari mai mult legate de viata de zi cu zi a oaspetelui in parcul tematic pe care il viziteaza. Unele dintre intrebarile care ar putea fi puse sunt „la ce ora se deschide parcul”, „care sunt orele pentru cine si pranz” sau „ce este wifi-ul”.
Pentru a realiza acest proiect, Disney si Amazon au lucrat mana in mana la dezvoltarea acestei abilitati folosind tehnologia Alexa Custom Assistant pe care au anuntat-o la inceputul anului. Datorita utilizarii acestei resurse tehnologice, marcile au posibilitatea de a-si crea proprii asistenti inteligenti adaptati personalitatii marcii si nevoilor lor. Odata cu lansarea acestui nou asistent virtual, Disney devine prima companie care lanseaza un asistent care ruleaza direct pe dispozitivele Echo ale Amazon. De fapt, datorita Asistentului personalizat Alexa, Disney a reusit sa-si creeze propriul sistem de invocare (Hey Disney), spre deosebire de traditionalul „Alexa deschide…” si oferindu-i o personalitate specifica si o voce personalizata.
„Scopul nostru este sa aducem povestile Disney oaspetilor nostri oriunde s-ar afla. Prin tehnologia Alexa, utilizatorul va putea debloca noi moduri prin care oaspetii pot interactiona cu personajele si povestile noastre emblematice, atat acasa, cat si la hotelurile noastre din Walt Disney World Resort”, a declarat Josh D’Amaro, presedintele Parks, Experiences si Disney.
Conform datelor oferite de Amazon, acest nou asistent va fi disponibil la inceputul anului 2022. In ceea ce priveste dispozitivul personalizat care apare in imaginea de antet a acestui articol, acesta este deja in precomanda pentru publicul american pe site-ul Amazon.
Inca o data, strategiile transmedia devin resursa ideala pentru a ajunge la toate publicurile si pentru a crea experiente unice in jurul marcilor. Un domeniu in care tehnologia conversationala prin chat sau voce are inca multe de dovedit. Dupa cum a afirmat Dave Limp, vicepresedinte senior al Amazon Devices and Services, „Combinand puterea si robustetea tehnologiei Alexa cu expertiza de neegalat in povestire a Disney, cream urmatoarea generatie de experiente captivante pentru a face vacantele oaspetilor mai memorabile si pentru a oferi clientilor nostri, o modalitate de a-si face casele putin mai magice.” O noua cale pe care Disney a inceput-o deja odata cu lansarea chatbot-ului sau Genie.