Cum va influența ChatGPT-ul de la OPENAI conținutul internetului

În viitor, ne așteaptă mari progrese în lumea digitală, iar utilizarea inteligenței artificiale face parte din acestea. Cel mai recent și revoluționar chatbot cu inteligență artificială, antrenat să interacționeze cu utilizatorii cu capacități avansate, a stârnit vâlvă în lumea tehnologiei.

Ce reprezintă ChatGPT?

Cunoscut sub numele de ChatGPT și creat de OpenAI, acesta este conceput pentru a genera răspunsuri asemănătoare cu cele umane la o gamă largă de intrări folosind diferiți algoritmi.

Acesta îți poate oferi o redactare profesională în doar câteva clipe, pe orice subiect îți dorești.Astfel, cu ajutorul unui instrument de AI, redactorii și copywriterii se pot concentra pe părțile mai creative ale copywriting-ului și pot lăsa AI-ul să creeze șabloane de bază.

Cum te poți folosi de el

Pentru a începe să îl utilizezi, tot ce trebuie să faci este să îi pui întrebări, iar acesta îți va răspunde la ele. Baza sa de date este populată cu texte, întrebări și informații, astfel încât, în timp, a învățat să îndeplinească sarcini în mod automat, pe baza datelor pe care le primește și a noilor experiențe în dezvoltarea sa funcțională.

Aplicația este capabilă să genereze discursuri, dialoguri, monologuri, povești și are capacități mari de creare de conținut. Serviciile disponibile includ:

  • Generarea de texte de calitate;
  • Scrierea discursurilor;
  • Serviciile unui asistent virtual;
  • Crearea poveștilor; etc.

Beneficiile chat-ului GPT

Acest AI îți poate oferi o serie de beneficii, printre care:

  • Capacitatea de învățare mecanică: aceasta înseamnă că îți poate îmbunătăți performanța și capacitatea de reacție în măsura în care intră în contact cu o mulțime de date și de situații;
  • Producție de conținut de înaltă calitate: GPT îți oferă posibilitatea de a îmbunătăți diferite sarcini pe cont propriu;
  • Eficiență sporită: sarcinile sunt îndeplinite într-un limbaj foarte natural, cu o viteză și o eficiență deosebite.

Va înlocui ChatGPT-ul munca creatorilor de conținut?

Această inteligență artificială este capabilă să genereze rezumate de conținut în doar câteva minute pe orice tip de subiect de 5.000 de cuvinte, dar poate face greșeli, așa că este important să faci o analiză și să nu accepți ceea ce poate indica ca fiind corect. Așadar, ChatGP-ul va schimba cu siguranță modul în care este scris conținutul, dar va fi nevoie în continuare de copywriteri profesioniști pentru a gestiona conținutul specializat și pentru a redacta conținutul generat de acest AI. 

Deși au existat o mulțime de progrese în lumea algoritmilor AI, aceștia nu pot replica tot ceea ce aduc copywriterii umani. Câteva exemple de calități pe care le au oamenii și pe care AI nu le poate replica includ:

Creativitatea

Realitatea este că fiecare program de inteligență artificială este limitat de numărul de cuvinte pe care le cunoaște, ceea ce nu se poate spune și despre oameni.

Creativitatea umană este o parte esențială a procesului de scriere și nu este ceva ce poate fi inclus într-un program de AI.

Empatia

Redactorii experimentați înțeleg cât de mare este rolul emoțiilor lor în procesul de scriere. Emoțiile sunt importante pentru că ne permit să simțim sentimentele scriitorului. Un scriitor nu încearcă pur și simplu să spună o poveste sau să scrie un anunț. Un scriitor încearcă, de asemenea, să-și facă cititorii să simtă un anumit sentiment. 

Manipularea și experiența clientului

AI nu poate înțelege cum se simte un client sau ce își dorește. Nu are experiența unui copywriter profesionist pentru a ști ce ar funcționa cel mai bine în funcție de situație.

Astfel, chiar dacă este clar că instrumentele de AI nu vor înlocui scriitorii de conținut, scriitorii pot profita și ei de un instrument de AI pentru a-i ajuta în redactarea lor.

Până la urmă, cu ce te poate ajuta acest Chat GPT?

Un AI poate aduce beneficii copywriterilor prin:

  • Generarea rapidă a ideilor

Unul dintre cele mai mari avantaje ale utilizării inteligenței artificiale este faptul că poate genera idei rapid. Poți să-l folosești pentru a dezvolta rapid câteva idei atunci când ai nevoie de ele;

  • Construirea unei schițe

Un alt beneficiu semnificativ al utilizării unui instrument de inteligență artificială este acela că poate construi rapid o schiță. Există o mulțime de instrumente de inteligență artificială, iar multe dintre aceste instrumente vor produce rapid o schiță pentru conținut, dat fiind un set specific de cuvinte și fraze. Apoi, este responsabilitatea copywriterului să completeze restul temei, gândindu-se cum să încorporeze termenii într-un mod care să aibă sens. 

  • Viteza de execuție

Utilizarea unui instrument de inteligență artificială va scădea foarte mult timpul de creare a unui text. Redactorii pot genera și testa cu ușurință idei.