Cum a inceput show-ul Victoria’s Secret – Originea si Evolutia

Victoria’s Secret este un brand important de lenjerie intima care si-a pastrat mostenirea de-a lungul anilor. Popularitatea sa a venit in zorii modernitatii. Este un brand american care a inceput in secolul al XX-lea si a devenit o senzatie globala la ani de la infiintare. 

Putem urmari istoria secreta a Victoria pana la 4 iunie 1977. Roy Raymond a infiintat aceasta companie si a crescut-o de la obscuritate la popularitate. La cativa ani de la infiintare, Victoria’s Secret a devenit un nume cunoscut in America. Daca vrei sa afli mai multe despre Victoria’s Secret sau vedete internationale intra pe  https://ivip.ro/ unde vei gasi numeroase articole interesante.

Au devenit cel mai mare retailer de lenjerie intima din Statele Unite ale Americii. Pana in 2018, au infiintat peste 1000 de magazine imprastiate in tara si in strainatate. Cu toate acestea, cercetari recente au aratat ca compania s-a luptat sa ramana pe linia de plutire din 2016. Luptele se datoreaza schimbarii preferintelor consumatorilor si conducerii controversate.

Istoria Victoria’s Secret – Originea

Roy Raymond si sotia sa, Gaye Raymond, au inceput Victoria’s Secret in America pe 12 iunie 1977, in Palo Alto, California. Primul lor magazin a fost intr-un centru comercial de inchiriere numit Stanford Shopping Center. 

La fel ca orice alt om de afaceri de succes, Ray Raymond a avut o poveste destul de interesanta pentru a-si sustine decizia de a deschide un magazin de lenjerie in inima Californiei. S-a intamplat sa fi vizitat un anume magazin de lenjerie cu ani in urma. Bine, stiu la ce te gandesti. Nu e asta. A vizitat magazinul de lenjerie intima doar pentru a cumpara lenjerie pentru iubita lui sotie, Gabe Raymond. 

Primele zile

Cand etichetez aceasta sectiune „primele zile”, probabil ca te gandesti la primii cinci ani ai Victoria’s Secret. Dar, in mod surprinzator, am descoperit ca Victoria’s Secret nu a luat atat de mult timp pentru a decola.

Inainte de infiintarea Victoria’s Secret, piata de lenjerie intima era in mare parte miopa si limitata de stereotip. Majoritatea au considerat lenjeria intima, cum ar fi curele din dantela, sutienele push-up etc., ca fiind de nisa si provocatoare. Piata a fost dominata de articole Hanes, Jockey si Fruit of the Loom. Ei vand aceste articole pragmatice in pachete de trei in unu la magazine universale. Destul de amuzant, ei isi rezerva lenjeria pentru ocazii speciale, cum ar fi plecarea intr-o luna de miere.

Pe piata de lenjerie intima, magazinele specializate precum Frederick’s of Hollywood erau cele care vindeau lenjerie. Deci, pe scurt, Raymond a vazut o piata plina de oportunitati. Si pe 12 iunie 1977, a inceput ceva care mai tarziu a devenit o senzatie globala. 

Lansare

Numele Victoria’s Secret a venit de la regina Victoria din epoca Victoria de atunci. Roy Raymond, alaturi de sotia sa, a imprumutat un total de 80.000 de dolari pentru a infiinta Victoria’s Secret. A imprumutat 40.000 de dolari de la familia sa si alti 40.000 de dolari de la o banca.  

In primul an al lui Victoria’s Secret, ei au realizat un venit brut de 500.000 de dolari. Da! Asta a fost urias. Deoarece profitul a fost mare, s-au extins de la sediu si un depozit la patru magazine noi in locatii diferite. Al patrulea magazin, care a functionat din 1982 pana in 1990 pe strada Sutter, sa mutat intr-un spatiu mai mare in Westin St. Francis.

Raymond si-a trimis catalogul nr. 12 la pretul de 3 USD. Al 12-lea catalog a fost un succes masiv: jumatate din vanzarile anuale de 7 milioane de dolari. Compania a fost inca un jucator minor pe piata in aceasta perioada. 

Cresterea

1982–1990

La doar cinci (5) ani de la pornire, Victoria’s Secret a crescut de la un singur magazin la numeroase magazine in diferite locatii din America. Ei, la vremea aceea, aveau un catalog de 40 de pagini. Asta nu e tot; pana in 1982, au inregistrat un venit brut anual de aproape 6 milioane de dolari. 

Intoarcerea a venit in 1983, dupa ce Raymond a vandut compania lui Lex Wexner pentru 1 milion de dolari. Lex Wexner este creatorul Limited Stores Inc. din Columbus, Ohio. Wexner a restructurat Victoria’s Secret. Amintiti-va ca Roy Roland si-a propus sa creeze un magazin in care barbatii sa-si poata cumpara lenjerie intima fara sa se simta jenati. Cu toate acestea, restructurarea lui Wexner a mutat accentul Victoria’s Secret asupra clientilor de sex feminin. 

Compania s-a transformat intr-un pilon principal. Au inceput sa vanda lenjerie feminina general acceptata, cu modele, stiluri, culori si modele noi. Produsele lor aveau o reputatie de sexy, ambalate in clasa, gust si farmec.

Expansiune

Victoria’s Secret a realizat ceea ce multi ar numi imposibilul la doar 9 ani de la infiintare. Au devenit faimosi pentru fotografia lor sexy de inalta moda, pe care o foloseau pentru a vinde lenjerie. Pana in 1986, Victoria’s Secret sa extins rapid la o suta (100) de magazine. Un articol din 1987 ii descrie drept „un lider evident”. 

Adaugarea de imbracaminte, pantofi si costume de baie a ajutat la extinderea vanzarilor si a profiturilor din catalog. 

Potrivit unui analist in 1990, vanzarile de lenjerie intima Victoria’s Secret s-au multiplicat de patru ori din 1986 pana in 1990. A devenit una dintre afacerile semnificative cu cea mai rapida crestere.

Victoria’s Secret a devenit unul dintre cele mai vandute cataloage in 1987. Veniturile totale ale companiei au crescut la aproape 1 miliard de dolari sub Cynthia Fedus-Fields. Ea a supravegheat afacerile directe ale Victoria’s Secret din 1985-2000.